Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

onsdag 3. januar 2018

Feel good tag nr.8

 
Her kommer en chaker tag som
jeg har laget til en kollega. Dette er
en del av ett prosjekt som du kan lese
om nederst på siden.
 
Diene her er fra Ebay,
Charmsen er fra Kort Hobby,
og sommerfuglene er en
Martha S.Punch.

 
Denne taggen sender jeg til:
 
 
Ønsker dere alle ett riktig godt nytt år :-)
 
Taggen er en del av mitt "feel good"
prosjekt som jeg har på jobben om dagen.
Jeg skriver små hilsninger bakpå, å henger
dem opp på skapdørene til mine kollegaer.
Noen får fordi de er slitene å trenger en
oppmuntring, noen fordi de deler så mange
kloke ord. Noen møter meg alltid med
ett smil, mens andre igjen står på for
felles skapet og er fulle av energi :-)

6 kommentarer:

  1. What a lovely tag you have made!

    Thank you for joining us at Cuttlebug Mania

    Cuttlebugs & Hugs
    Jannie

    SvarSlett
  2. What a beautiful design
    Thank you so much for joining us at the Cuttlebugmania Challenge!
    Cuttlebugmania Challenge DT
    Dr Sonia

    SvarSlett
  3. Nydelig tag, Lena!
    For en flott idé å gi slike oppmuntringer til kolleger! Er sikker på at de blir godt mottatt!
    Takk for at du ble med på utfordringen vår hos Cuttlebug Mania denne gangen!
    Klem,
    Swissie DT (Liv)

    SvarSlett
  4. Hei igjen!
    Jeg la meg til som følger hos deg. Fulgte deg tidligere fra den gamle bloggen min, men den ble hacket, så jeg måtte slette den. Men nå fant jeg deg igjen. :)
    Klem, Liv i Sveits

    SvarSlett
  5. Herlig tag. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    Klem DT Line

    SvarSlett
  6. So so beautiful! Thank you for sharing at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)