Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

tirsdag 31. oktober 2017

Halloween kjøleskapsmagneter

 
Dagens lille prosjekt er en Halloween kjøleskapsmagnet.
Rosetten er en Tim Holzt die, men resten er fra Ebay.
Jeg har pyntet skapdørene til de flotte damene på min
avdeling i dag. Det var ett populært tiltak :-)

 
På baksiden har jeg limt på en magnet.

 
Prøve henger en :-)

 
Sender disse magnetene til:
 
Hjerteboden Halloween
Make my monday Alt annet enn ett kort
Come and get it Halloween
Kitty bee Halloween
 
Ønsker dere alle en flott Halloween kveld :-)

4 kommentarer:

  1. Så kreativt :) Utrolig flott magnet du har laget :) Tusen takk for at du deltar på Hjerteboden sin okotber utfordring.

    SvarSlett
  2. These are lovely. Thank you for joining us at Make My Monday. Sian.

    SvarSlett
  3. These are amazing! Thanks for joining us at the Come and Get it Challenge. ~DT Dana

    SvarSlett
  4. What a cute idea! Love that witch cut out. Thanks for joining us at MMM.

    Robbie

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)