Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

søndag 30. april 2017

Fargerikt bursdagskort

 
Her har jeg  lekt meg med min nye drink dies.
Etter å ha laget noe i pastell, så er det deilig
å dra fram litt farger :-) Inne hos Scrappiness
ønsker de seg noe fargerikt denne gangen, så
sender dette kortet dit :-)
Kortet har jeg laget til min storebror.
 
 
Innsiden har også blitt fargerik :-)

 
Sender dette kortet også til:
 
Colour crazy  Alt er lov
Polkadoodle Alt er lov
 
Ønsker dere alle en flott søndag :-)

4 kommentarer:

  1. Beautiful card, a great lay out to show of your drinks die. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    SvarSlett
  2. wow I love this modern look! Good luck and we hope to see you again at Polkadoodles

    SvarSlett
  3. A fabulous creation. Thank you for joining in with us over at Colour Crazy Craft Challenge.

    SvarSlett
  4. Love the drinks die and bright colours
    Carol x

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)